
Skær dit bacon i mindre skiver - der skal være 8 stk.
Steg det sprødt på en pande - gem fedtet.
Skær pølser i halve og skær dem igennem. Skær tomaten i 4 stykker.
Steg det i det overskydende baconfedt. Tilsæt balsamico på tomaterne - giv dem også lidt salt.
Pisk 4 æg sammen og tilsæt sennepspulver og lidt salt.
Skær bollerne over, prik huller i dem med en gaffel, og dyb dem i æggemassen. De skal suge så meget æg som muligt.
Steg dem på panden fra før, evt. med lidt olie.
Imens spejler du de sidste to æg.
Så samler du burgeren - bacon, pølser, tomat, spejlæg og evt. lidt hotsauce ovenpå.